آپارتمان ساحلی آپارتمان پنت هاوس برای فروش در آلانیا، ترکیه - منظره یاب

Beach front penthouse Alanya near Cleopatra beach - sea views

یک آپارتمان پنت هاوس فوق العاده برای فروش در آلانیا با توجه به مطابقت، با مشرف به محبوب Cleopatra ساحل در ساحل جنوبی ترکیه.

واقع در یک مجتمع کوچک و با وسایل مجهز و مجهز با باغ های زیبایی و مانیکوره تمام شده توسط امنیت 24 ساعته دیده می شود.


این آپارتمان معاصر پنت هاوس فقط لحظات شگفت انگیزی از ساحل با منظره های دیدنی است. طراحی طرح باز با احساس نور و آرام دلپذیر، احساس فوری و استقبال می کند. پنت هاوس به شما می آید به طور کامل با تمام کالاهای سفید و تهویه مطبوع شامل. به محض اینکه فرایند خرید کامل می شود، می توانید کاملا به طور مستقیم به داخل خانه حرکت کنید و احساس کنید.

این ملک می تواند انتخاب مناسب برای سرمایه گذاری در ترکیه باشد برای هر کسی که به خرید می پردازد و گزینه ها را می دهد. این منطقه با توسعه فعلی بهبود می یابد.

طرح پنت هاوس

ورودی اصلی به طور مستقیم به منطقه سالن / ناهار خوری بزرگ، با شومینه ویژگی منجر می شود. با آشپزخانه مجهز و کاملا مجهز، با آشپزخانه مجهز به میز مرمر مرطوب. منطقه سالن / ناهار خوری از دسترسی به یک بالکن گسترده با منظره های دیدنی و جذاب در کنار ساحل و مناطق اطراف آن است.

در مجموع، پنت هاوس میزبان چهار اتاق خواب است. یک اتاق خواب بزرگ و بزرگ با لوکس حمام اختصاصی با حمام جکوزی، که دسترسی به یک منطقه تراس قابل توجهی با برخی از دیدنی خیره کننده در منطقه ساحلی. سه اتاق دیگر نیز وجود دارد که دارای دو اتاق مجلل عمومی هستند.

تماس با خانه های ترکیه امروز برای جزئیات کامل و تیم اختصاص داده شده ما مشاوران به تمام سوالات شما ممکن است پاسخ دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...