لوکس خانه های هوشمند برای فروش در آلانیا، ترکیه - دید دریا




مشخصات ملک:
این آپارتمان های لوکس برای فروش در آلانیا واقع در کنار دریا، در قلب شهر پر جنب و جوش، به شرق آنتالیا در خط ساحلی شگفت انگیز ترکیه یافت می شود. یک منطقه با تاریخ و مایل های مایل از سواحل شنی زیبا.

ویژگی های بالا و به طور کامل نصب شده، هر کدام از این آپارتمان های خیره کننده با یک ویژگی هوشمندانه ساخته شده اند و به شما اجازه می دهد از طریق رایانه لوحی یا گوشی هوشمند خود به خانه خود دسترسی داشته باشید تا زنگ هشدار خود را تنظیم کنید، خانه

این یک برنامه خارج از برنامه با تاریخ تکمیل برنامه ریزی شده در مارس 2016 با واحدهای موجود از آپارتمانهای استودیویی تا آپارتمانهای دو خوابه است.

در حالت ایدهآل واقع شده، نزدیک به ساحل و مرکز شهر است. با تمام امکانات محلی در دسترس آسان است. مکان مناسب برای سرمایه گذاری در ترکیه - برای هر کسی که به دنبال خرید در گزینه های موجود در منطقه آلانیا یا به عنوان یک خانه دائمی برای تمام سال زندگی است.

این آپارتمانها در یک مجتمع از یک بلوک 11 طبقه تشکیل شده است و بسیاری از فعالیتهای اجتماعی برای لذت بردن از آن. استخرهای شنا در فضای باز و در فضای باز، سونا، سالن بدنسازی / سالن بدنسازی و آبگرم با بیشتر در پیشنهاد، شما برای انتخاب شما خراب خواهد شد.

هر آپارتمان نیز برای فروش به طور کامل با تمام کالاهای سفید و تهویه مطبوع گنجانده شده است. در کل، خانه مقرون به صرفه، با نام تجاری جدید آماده به حرکت مستقیم است. بنابراین، یک فرصت سرمایه گذاری ایده آل برای اجاره فوری برای به حداکثر رساندن درآمد بالقوه.

آپارتمان های داخلی

تمام آپارتمان ها با طرح باز، طرح جادویی، مناطق مسکونی با اندازه مناسب، آشپزخانه های مجهز به مدرن و حمام های کامل کاشی سرامیکی طراحی شده اند. احساس داشتن روشن و آرام از استفاده از پنجره های بزرگ و دو جداره و درب، بسیاری از دسترسی به اندازه خانواده، پیچ و تاب در اطراف بالکن.

گزینه های موجود

چندین گزینه در این مجموعه ی هوشمند وجود دارد: -

آپارتمان استودیو از 46 متر مربع - قیمت 65،900 یورو

آپارتمان 1 خوابه از 70 مترمربع - با قیمت 152،900 یورو

آپارتمان 2 خوابه از 130.5 متر مربع - قیمت از 211 900 یورو

گزینه های پرداخت از توسعه دهنده در دسترس هستند، با پرداخت اولیه 30٪ و مبلغ باقی مانده بیش از 6 ماه قابل پرداخت است.

لطفا با خانه های ترکیه برای در دسترس بودن در دسترس و قیمت ها و یا هر گونه اطلاعات بیشتر که ممکن است لازم باشد تماس بگیرید. یکی از مشاوران املاک و مستغلات ما خوشحال خواهد شد که به شما در تحقیق شما کمک کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...