معامله مدرن ویلا در آلانیا برای فروش - املاک و مستغلات ترکیه با منظره دریا و خصوصی امکانات آبگرم



مشخصات ملک:
خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این ویلای مدرن دریا را در آلانیا برای فروش به ارمغان می آورند، که یکی از مقاصد ترجیحی ترکیه واقع در ساحل جنوبی خلیج ترکیه به شرق آنتالیا است.

آلانیا نقش مهمی در تجارت گردشگری ترکیه ایفا می کند و طی چند سال گذشته تعداد بازدید کننده ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا آلانیا فرودگاه خود را در نزدیکی غازیپازا معرفی کرده است که باعث کاهش زمان انتقال فرودگاه به حداکثر 45 دقیقه از زمان انتقال قبلی بار از فرودگاه آنتالیا که اغلب بیش از 2 ساعت است.

با تمام این بازدید کنندگان اضافی، آلانیا از سال گذشته با چندین استراحتگاه جدید در کنار خط ساحلی توسعه یافته است، با روستاهای سابق ماهیگیری و شهرها تبدیل به ساحلی تعطیلات ساحلی بین غازیپازا و مرکز اصلی آلانیا شده اند که همه آنها بسیار محبوب هستند و در عین حال این ها با توجه به بازار املاک و مستغلات در آلانیا، تقویت بسیار مورد نیاز با بسیاری از خانه های مدرن در این مناطق رفت و آمد است.

یکی از مناطق جدیدتر آلانیا، استراحتگاه زیبای کارگیکاک است که از مدتها پیش از سوی گردشگران ترکیه یک مکان مخصوص برای تعطیلات کمپینگ بوده است اما از زمانی که آلانیا شروع به رشد کرد، به عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران خارج از کشور، فقط 25 دقیقه از فرودگاه در مسیر آلانیا، نزدیک محموتلار یکی دیگر از استراحتگاه های جدید آلانیا است.

مکان هیلاری

این ویلا بسیار بزرگ و مدرن برای فروش در Kargicak واقع شده است، در سمت چپ آن در یک منطقه مسکونی محبوب قرار دارد و تقریبا 4 کیلومتر از سمت خط ساحلی است و تقریبا به طور کامل توسط دریا از چشم اندازهای سبز فراگیر احاطه شده است، ارائه صلح و آرامش و دیدگاه های هیجان انگیز نسبت به دریای مدیترانه و طبیعت محلی.

یک فاصله مشابهی از مرکز اصلی شهر که طیف وسیعی از امکانات، سواحل شنی خیره کننده، بارها و بارها و رستوران ها، مغازه ها و سوپر مارکت ها، بانک ها و خیلی چیزهای دیگر را در اختیار شما قرار می دهد، اما در مدت کوتاهی از ویلا، فروشگاه های محلی مفید برای مقاصد روزانه.

جزئیات ملک

نزدیک به یک جاده تند و آرام که از مرکز حرکت می کند که به ویلای دیوارهای بتنی متصل شده است، احاطه شده توسط یک دیوار سنگ طبیعی با دسترسی به پارکینگ امن پارکینگ خصوصی و خصوصی در زیر باغ.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...