خرید ملک در Alanya: مروری بر بازار

Buying property in Alanya


از آنجا که ترکیه گردشگری و بازار املاک و مستغلات خود را افزایش می‌دهد، بسیاری از مردم به خرید ملکدر Alanya در سواحل مدیترانه فکر می‌کنند. در واقع، ملیت‌های مختلف از جمله انگلیسی‌ها، روس‌ها،اروپایی و خاورمیانه‌ای، خانه‌های خود را در آنجا دارند و یا برای تعطیلات، اجاره، اجاره دادن یا اقامت دائم به عنوان مهاجران استفاده می‌کنند.


از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، تنها بیش از ۳۶۰۰۰ خانه جدید، خارج از برنامه و فروش مجدد در منطقه فروخته شد،از طریق وام‌های رهنی یا روش‌های جایگزین پرداخت‌ها به هر دو ترک‌ها و خارجی‌ها.



پس چرا مردم خرید می‌کنند و چه چیزی برای آن اتفاق می‌افتد؟



خرید ملک در Alanya

در طول دهه گذشته، Alanya به عنوان بازیگر اصلی در بازار ترکیه انتخاب شد. به محض این که مرکز اصلیشهر آنتالیا ترکیه تحت شعاع قرار گرفت، وضعیت املاک در حال حاضر در حال فراگیر شدن است و منطقهمی‌تواند بلند و مغرور به عنوان یک مرکز مهم مهم در نظر گرفته شود.



چیزی که جالب‌تر از آن است قیمت آپارتمان و ویلا است. نگهداری بالا از دارایی‌ها و زمین مناسب برایساختمان، هزینه‌های هر متر مربع را حفظ کرده‌است، بنابراین تضمین می‌کند که Alanya برخی از بهترینملک را در ترکیه ارائه می‌دهد. در حال حاضر، این یک پاداش اضافی است چرا که نرخ ارز تضمین می‌کند که خارجی‌ها لیره ترکیه بیشتر برای پول داخلی خود دریافت کنند.



خرید ملک در Alanya



با رشد منطقه، امکانات و امکانات رفاهی وجود دارد، بنابراین ساکنان واقعا همه چیز را در خانه خود دارند.یکی از جنبه‌ها که واقعا رشد آن را افزایش داد افتتاح فرودگاه Gazipasa است که پروازهای داخلی وبین‌المللی دارد. این امر به نوبه خود بر صنعت گردشگری تاثیر گذاشت و مسئولان این شورا طرحی را برایارتقا و بازسازی زیرساخت‌ها و جاده‌ها برای برآورده کردن علاقه رو به رشد در شهر اجرا کردند.



برای ارائه یک ایده از اهمیت "، آن متعلق به منطقه آنتالیا و حساب‌های یک سوم گردشگری در این منطقهاست. مقامات شورا در نظر دارند این مساله را با تنوع بخشیدن به ملیت‌های گردشگری و niches گردشگریافزایش دهند، بنابراین آینده برای منطقه بسیار درخشان به نظر می‌رسد.



چرا صاحبان ملک مانند Alanya

رسیدن به آنجا از طریق جاده، هوا یا دریا

یک شبکه حمل و نقل ارزان و مکرر برای رسیدن به مناطق دیگر در ترکیه

قیمت Attractive به ازای هر متر مربع

یک پورتفولیوی گسترده از آپارتمان‌های جدید، خارج از برنامه، و ویلاهای فروش مجدد و ویلا

بسیاری از محله‌های دیگر باید انتخاب شوند.

دیدن صحنه‌های زندگی شبانه و زندگی شبانه

بسیاری از فعالیت‌های اوقات فراغت برای توریست‌ها و افراد محلی

زندگی کنار دریا

آب و هوای زیبا

بازار املاک و مستغلات فعال با یک مخاطب جهانی باید در تاریخ بعدی به فروش برسد.

پتانسیل طولانی‌مدت برای بازگشت به سرمایه‌گذاری

ترکیبی ظریف از vibes بین‌المللی و بین‌المللی

neighbourhoods مردمی of

به خاطر اندازه عظیم این منطقه، خریداران می‌توانند از بیش از ۱۰۰ محله تعیین‌شده انتخاب کنند. برایخریداران املاک، برخی از آن‌ها به دلیل کیفیت خانه‌ها برای فروش، محبوب‌تر هستند. این خانه‌هاگواهی‌نامه Iskan (habitation)را دارند، که تفاوت زیادی با ارزش ملک شما دارد، به خصوص زمانی که به فروش آن می‌رسد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...