پنت هوس لاکچری در آلانیا برای فروش - املاک ترکیه با دید دریا و مفهوم آبگرم

New Spa Penthouse In Alanya - Sea view roof terrace

خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این پنت هاوس لوکس آپارتمان لوکس را برای فروش در آلانیا در جنوب ترکیه واقع در روستای ساحلی Kargicak، یک جزیره تعطیلات محبوب و مسکونی منطقه آلانیا که ارائه حمل و نقل هوایی کوتاه و سواحل شنی زیبا را ارائه می دهد بسیار خوشحال است.


آلانیا در سالهای زیادی نقش زیادی در تجارت گردشگری ترکیه ایفا کرده است، با این حال از آنجا که فرودگاه جدید گازیپازا چند سال پیش افتتاح شد، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان آلانیا نیز به شدت افزایش یافته است، زیرا فرودگاه ها زمان انتقال بسیار کوتاه تر از بین المللی آنتالیا را فراهم می کنند فرودگاهی است که بسیاری از گردشگران را از بازدید از منطقه استفاده می کند.

از زمان معرفی فرودگاه گازیپازا، منطقه آلانیا نیز رشد کرده است و بسیاری از مناطق جدید در حال توسعه استراحتگاه های تعطیلاتی در امتداد طولانی از خط ساحلی که از Gazipasa به آلانیا می آیند و همه ثابت می کنند که محبوبیت زیادی در تعداد توریست های آلانیا وجود دارد.

یکی از مناطق جدید آلانیا، استراحتگاه خیره کننده Kargicak است که مدتهاست از مناطق توریستی ترکیه برای تعطیلات کمپینگ استفاده می شود اما از آنجایی که آلانیا شروع به رشد کرده است، به عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران خارج از کشور، فقط 25 دقیقه از فرودگاه در مسیر آلانیا و درست قبل از رسیدن به محمودلار یکی دیگر از استراحتگاه های جدید آلانیا.

مکان و جزئیات سازگار با محیط زیست

پنت هاوس انرژی جدید لوکس سبز برای فروش در Kargicak در اطراف 800m از ساحل و پیاده روی کوتاه تا محدوده وسیعی از امکانات، مغازه ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها، پارک ها، تجهیزات پزشکی و مدارس پیدا شده است.

منطقه ای است که برای تعطیلات و سالمتی فقط 15 دقیقه از مرکز آلانیا است که می تواند توسط ماشین یا خدمات اتوبوسرانی محلی و حدود 25 دقیقه از فرودگاه در Gazipasa به سر می برد.

مجموعه ای از مفهوم هتل به تازگی تکمیل شده است که توسط یک توسعه دهنده معتبر محلی به یک استاندارد بسیار بالا ساخته شده است که مطابق با تمام قوانین ساختمانی دولت ترکیه است.

ساخته شده در مساحت 11 700 متر مربع با تقریبا 80 درصد از زمین اختصاص داده شده به محوطه سازی که در شرایط سبز پر از آب توسط سیستم آبیاری با استفاده از آب باران ذخیره شده، همراه با طیف گسترده ای از امکانات عمومی به یک هتل لوکس، با اکثریت برق و آب خانگی و محل اقامت که از سیستم انرژی خورشیدی به دست می آید همه هزینه های عملیاتی سالانه بسیار سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه می باشد.

پنج بلوک کم ارتفاع ساخته شده در U شکل بسیاری از امکانات و باغات اجتماعی را احاطه کرده است که مجموعا 100 خانه، آپارتمان و پنت هاوس را از 1-3 اتاق خوابه، تعدادی از استاندارد و برخی از واحدهای دوبلکس در اختیار دارد و همه آنها از استفاده گسترده امکانات شامل موارد زیر است:

استخرهای شنا در فضای باز و در فضای باز
تراسهای آفتابگیر وسیع
استخر کودکان
اسلاید آبی
منطقه بازی کودکان
یک سالن ورزش کاملا مجهز
سونا و اتاق بخار
حمام ترکی
اتاق ماساژ
اتاق سینما
اتاق بازی
باشگاه کودکان
امکانات تنیس / بسکتبال / فوتبال
اتاق موسیقی
ویتامین بار
اتاق پلی استیشن
رستوران و کافه
پارکینگ
آسانسور
رایگان اینترنت Wi-Fi در مناطق عمومی
استخدام دوچرخه
این همه و بیشتر همه به طور کامل توسط یک سرویس امنیتی 24 ساعته محافظت شده و سیستم دوربین را برای صلح و آرامش شما کنترل می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...