آپارتمان با کیفیت مدرن در آلانیا برای فروش - املاک و مستغلات ترکیه تازه ساخته شده در مطلوب اوبا

1 Bedroom Apartment In Alanya - Pool with aqua slides

این تیم خانه ترکیه از ارائه این آپارتمان مدرن در Alanya برای فروش، یک منطقه تفریحی ساحلی جنوب شرقی ترکیه که چندین سال پیش محبوب بوده‌است و اخیرا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کرده‌است، خوشحال هستند.


همانطور که Alanya از زمانی که فرودگاه جدید در نزدیکی Gazipasa معرفی شد، تعداد گردشگران بیشتری نسبت به قبل از هر دو کشور ترکیه و خارجی به دست آمد و این منطقه را در نزدیکی صدر فهرست املاک و مستغلات در ترکیه قرار داد و به دنبال لایک های آنتالیا، ازمیر و استانبول شد.



همانند بسیاری از مناطق ترکیه، Alanya تاریخ باستانی خود را به ویژه در شهر قدیمی خود با قلعه stunning که بر فراز تپه‌ای واقع در long قرار دارد، ارائه می‌دهد.



منطقه جنوب شرقی Alanya، آب و هوای فوق‌العاده‌ای را به خاطر موقعیت حوضه مدیترانه، منطقه کم‌فشار، گرم و خشک با چند روز باران در زمستان ملایم کوتاه زمانی که کوه‌های توروس پوشیده از برف سفید خالص است، ارائه می‌دهد.



جزئیات مجموعه و جزئیات مجتمع



این آپارتمان مدرن ۱ اتاق‌خواب برای فروش در Alanya به مدت ۵ دقیقه با فاصله ۵ دقیقه از منطقه قدیمی شهر، واقع در منطقه of و حدود ۵۰۰ متر از ساحل و حدود ۳۵ دقیقه به فرودگاه Gazipasa پیدا شده‌است.



منطقه محلی انتخاب وسیعی از امکانات رفاهی، فروشگاه‌ها، میله‌ها، رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و غیره را ارائه می‌دهد که بسیاری از آن‌ها در فاصله کوتاهی از مجتمع جدید مدرن پیدا شده‌اند.



دسترسی به این شهر قدیمی از طریق یک سرویس اتوبوس محلی معمولی برای رسیدن به قلعه، لنگرگاه، مراکز خرید بزرگ و زندگی شبانه پر جنب و جوش با تعدادی از بارها و کلوب‌های پر جنب و جوش در اطراف منطقه لنگرگاه به دست آمده‌است.



این مجموعه در زمینی به مساحت ۷، ۰۰۰ متر مربع ساخته شد و در مجموع ۱۱۲ ساختمان با سایز متوسط در ۴ طبقه پایین در عرض ۴ طبقه ساخته شد که همه آن‌ها مطابق با استانداردهای بسیار بالا ساخته شده‌بودند و با آخرین مقررات ساختمان دولتی منطبق بودند.



یک مجتمع حصار دار امن و دروازه دار با یک هتل و چشمه آب‌معدنی، به ساکنان و میهمانان طیف وسیعی از امکانات سایت را ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر هستند:



یک استخر خارجی با اسلایدهای پر آب و دسترسی به رمپ

استخر در فضای داخلی

sauna

بث ترک

اتاق بخار

اتاق ماساژ

مرکز تناسب اندام

کافه

نوار پول

رستوران

بازار کوچک

اتاق بازی‌ها

اتاق سینما

منطقه بازی Children's

خدمات و پذیرش

Lifts

فضای بازی سایه خورده

اینترنت بی‌سیم در مناطق اشتراکی

ژنراتور پشتیبان

پارکینگ خصوصی

زمین تنیس

همه آن‌ها در باغ‌های زیبا و زیبا و بسیار خوب نگهداری می‌شوند و همگی آن‌ها را با سرویس امنیتی ۲۴ ساعته و سرویس دوربین برای آرامش ذهن خود تماشا می‌کنند.



زن آپارتمان



ما یک آپارتمان ۱ خوابه طبقه سوم را ارائه می‌کنیم، از یک لابی امن با پله‌ها و آسانسور برای دسترسی به طبقات بالا و وارد شدن از طریق یک در امنیتی فولادی که به لابی از طریق سیستم مخابره ویدئویی متصل است، دسترسی داریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...