کلیدی آماده آپارتمان آلانیا برای فروش - املاک و مستغلات ترکیه با منظره دریا و امکانات لوکس

Luxury Sea View Apartment - Alanya - Luxury low-rise complex

خانه‌های ترکیه از ارائه این آپارتمان وسیع در Alanya برای فروش، واقع در خط ساحلی مدیترانه جنوبی ترکیه، یکی از مقصدهای توریستی برتر هر دو توریست ترکیه‌ای و خارجی خوشحال هستند.


فرودگاه بین‌المللی آنتالیا که با این حال در سال ۲۰۱۱ تعداد بیشتری گردشگر به این منطقه سفر می‌کنند و تعداد زیادی گردشگر از این منطقه بازدید می‌کنند که بسته به مقصد نهایی بسیار کوتاه‌تر است، اما در سال ۲۰۱۱ تعداد زیادی گردشگر به این منطقه سفر کردند.



همه این بازدیدکنندگان همچنین بازار املاک و مستغلات را نیز افزایش داده‌اند، با توجه به این که مناطق در حال توسعه نزدیک به Alanya معرفی شده‌اند و برخی هم اکنون در دسترس مردم محلی و توریست‌ها برای دور کردن زندگی و تعطیلات هستند، با این حال در دسترسی آسان به مرکز از طریق جاده ساحلی و خدمات حمل و نقل عمومی عالی.



جزئیات مجموعه هتل لوکس



این آپارتمان شیک سه خوابه جدید برای فروش در Alanya نزدیک مرکز شهر قدیمی یافت می‌شود، تنها پنج دقیقه رانندگی شما را به قلعه قدیمی و لنگرگاه شلوغ می‌رساند و در یک تپه حیرت‌انگیز در یک تپه شگفت‌انگیز بعد از منطقه‌ای که به شدت تحت تعقیب است قرار دارد.



در حدود ۱.۷ کیلومتر به ساحل طلایی of بیچ، یکی از سواحل معروف Alanya و دریای خنک مدیترانه‌ای، با امکانات رفاهی زیادی از فروشگاه‌ها، مدارس، امکانات پزشکی و غیره یافت می‌شود، اگرچه اکثر امکانات رفاهی نزدیک به خط ساحلی، سالن‌های با نشاط، رستوران‌ها و چیزهای دیگر یافت می‌شوند.



این آپارتمان یکی از ۲۴۵ خانه است که در چندین بلوک بلند در هتل‌های لوکس ۵، ۰۰۰ متر مربع در یک مکان مرتفع بین ۱۶ و spa قرار دارد، شهری که مالکان و میهمانان با طیف وسیعی از امکانات خانوادگی لوکس را فراهم می‌کند، با کمی نیاز به ترک این مجتمع، مگر اینکه شما به ساحل بروید یا تاریخچه Alanya را کشف کنید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...