آپارتمان مدرن آپارتمان در آلانیا برای فروش - املاک ترکیه در نزدیکی مرکز با امکانات عالی

Modern Alanya Apartment - Central Location - Communal areas


خانه های ترکیه خوشحال هستند که این آپارتمان دوست داشتنی مدرن را در آلانیا برای فروش ارائه دهند، یکی از مهمترین مقصد گردشگری جنوب ترکیه واقع در شرق آنتالیا که اغلب به عنوان Riviera ترکیه نامیده می شود.


آلانیا همیشه توسط فرودگاه بین المللی آنتالیا خدمت کرده است و بازدیدکنندگان آینده نگر به علت انتقال فرودگاههای طولانی مدت تقریبا 2 ساعته خسته شده اند، اما در سال 2011 یک فرودگاه جدید در شرق Gazipasa افتتاح شد که باعث شد بسیاری از گردشگران بازدید از منطقه، زمان انتقال بسیار کوتاهی فقط 30 دقیقه است، و همه اینها باعث افزایش قابل توجه آلانیا می شود.

همه این بازدیدکنندگان همچنین به افزایش بازار املاک و مستغلات در آلانیا نیز کمک کردند، زیرا این منطقه حتی محبوب تر از گذشته بود، که باعث شد تا توسعه دهندگان املاک برای برآورده ساختن تقاضای جدید برای خانه های با کیفیت در منطقه، و به همین ترتیب تقاضا عالی است که مناطق جدید در حال توسعه نزدیک به آلانیا معرفی شده است، برخی در حال حاضر ثابت شده است که مردم محلی و گردشگران برای زندگی سالم و تعطیلات دور از شوک مرکزی و شلوغی از آلانیا محبوب هستند، در عین حال در دسترس آسان از مرکز توسط جاده ساحلی و خدمات حمل و نقل عمومی عالی.

یک محل مرکزی بزرگ

این مجموعه فوق العاده مدرن آپارتمان در نزدیکی مرکز شهر تاریخی آلانیا واقع شده است و در دامنه بسیار محبوب Cikcilli واقع شده است و تنها 500 متر از مرکز است که امکانات فراوانی دارد و 1.5 کیلومتر تا دریای مدیترانه خیره کننده و سواحل شنی طلایی با فرودگاه گازپیاپاس تنها 40 دقیقه فاصله دارد.

منطقه محلی مجموعه ای از مغازه ها، رستوران ها، کافه ها، سوپر مارکت ها، پارک ها، مدارس و خیلی چیزهای دیگر را در یک پیاده روی کوتاه ارائه می دهد. این مجموعه از منظر منظره ای از کوه های برج بزرگ توروس است که منطقه را از آب و هوای شمال کولر پشتیبانی می کند.

اطلاعات جامع

این مجتمع مدرن ایجاد مجموعه جامع امنیتی و محفوظ را با بخشی از پارکینگ سایه دار در مجموعه فراهم می کند که فضای فراوان برای همه ساکنان را فراهم می کند و چندین بلوک آپارتمانی کوچک را در اختیار دارد که در مجموع 67 خانه از ابعاد مختلف ساخته شده است. و باغ های زیبا و تراس برای استفاده جمعی بسیار خوب نگهداری می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...