کوه آلانیا املاک برای فروش -2 آپارتمان اتاق خواب نزدیک مرکز

Modern Alanya Apartment - Mountain Views - Sports court
خانه های ترکیه از این آپارتمان بسیار بزرگ مدرن در آلانیا به فروش می رسند، که در منطقه محبوب Cikcilli واقع شده است که تنها 3.5 کیلومتر از مرکز تفریحی تاریخی و بندر آلانیا است.


از زمان باز شدن فرودگاه گازیپازا چند سال پیش، منطقه آلانیا در طول خط ساحلی گسترش یافته است و تعداد گردشگری هر ساله افزایش یافته است و نه فقط برای تابستان، چون آلانیا یک ساله است که می تواند توسط آنتالیا ارائه شود فرودگاه هر چند زمان انتقال بسیار طولانی است.

Cikcilli در شرق مرکز آلانیا واقع شده است و حدود 40 دقیقه از فرودگاه گازیپازا واقع شده است و منطقه ای است که به مرکز با جاده اصلی ساحلی نزدیک می شود و خدمات اتوبوسرانی به طور منظم در عرض چند دقیقه امکان دسترسی به مرکز را فراهم می کند.

این منطقه در فاصله کوتاهی از سواحل واقع شده است، گرچه ماسه های طلایی و دریای مدیترانه در فاصله پیاده روی قرار دارند و در حالی که یک منطقه محبوب برای مسافران Cikcilli نیز یک منطقه مسکونی تاسیس شده است که دارای بسیاری از امکانات محلی، مغازه ها و سوپر مارکت ها، داروخانه ها، بانک ها، رستوران ها، کافه ها، کافه ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز خرید نزدیک.

اطلاعات جامع

این آپارتمان مدرن آلانیا برای فروش تنها 1.5 کیلومتر از ساحل در یک مجتمع خصوصی است که در لبه یک منطقه سبز بزرگ قرار دارد و فقط چند دقیقه به دانشگاه و مدرسه محلی می رود.

منطقه فوری یک بزرگراه مشغول به مرکز آلانیا، همراه با مغازه ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها و غیره به عنوان یک راه پیمایی 50 متری است که باعث می شود که منطقه ایده آل برای هر دو تعطیلات و زندگی سالم و همچنین مناسب برای سرمایه گذاری باشد.

مجتمع دیوارهای دیوار و دیوار، باغ های منظره ای بزرگ را که با انواع درختان، گیاهان گلدار، چمن ها و درختچه ها، با گیاهان گلدار و باغچه ها، با خیابان ها و نیمکت های عجیب و غریب در باغ ها با یک کتاب یا گپ زدن با همسایگان، به خوبی نگهداری می شود.

مزایده ها تنها یک بلوک آپارتمانی مسکونی با 11 طبقه با آپارتمان های مختلف با ساکنان ارائه می دهند که دارای یک پارکینگ خصوصی، یک استخر بزرگ با یک استخر مجتمع و یک استخر مجتمع کودکان و یک تراس آفتابگیر اطراف است، یک سالن ورزشی چند منظوره، کبابخانه و محل نشیمن عمومی و یک زمین بازی کودکان همراه با امکانات داخلی با یک اتاق سونا و یک سالن بدنسازی مجهز بوده و تمامی خدمات امنیتی 24 ساعته کاملا محافظت شده است.
Send feedback
History
Saved
Community

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...