آپارتمان لوکس آلانیا برای فروش - املاک ترکیه با یک مفهوم هتل

Luxury Spa Apartment In Alanya - Vast free form swimming pool

ما در ترکیه خانه ها از ارائه این آپارتمان لوکس خیره کننده در آلانیا برای فروش، یک جزیره ساحلی ساحلی خیره کننده در جنوب ترکیه، حدود 120 کیلومتری شرق شهر بزرگ آنتالیا استقبال می کنیم.


آلانیا در طول سالها از زمان تأسیس فرودگاه جدید در نزدیکی غازیپازا، تعداد زیادی مسافرتی از هر دو کشور ترکیه و خارجی دریافت کرده است. این منطقه در نزدیکی بالای فهرست املاک و مستغلات برای سرمایه گذاری در ترکیه قرار دارد و پس از آن آنتالیا و استانبول.

همانند بسیاری از مناطق ترکیه، آلانیا دارای ثروت تاریخی شگفت انگیز است، مخصوصا در شهر قدیمی، با قلعه باستانی خود در تپه بالای شهر که دوران سلکوک در سال 1226 ساخته شده است، یک محل عالی برای بازدید احساس واقعی از تاریخ طولانی این منطقه، در موزه های مسکونی بزرگ و برخی نمونه های شگفت انگیز از خانه های سبک عثمانی قرار دارد.

به عنوان یک منطقه شرقی، آلانیا دارای یک آب و هوای فوق العاده است که دارای یک منطقه تحت فشار است و تابستان های طولانی، گرم و خشک آن را با چند روز بارانی در زمستان های کوتاه خنک می بیند، زمانی که کوه های زیبای تاروس را با یک لایه سفید خالص می بینید برف در حالی که شما می توانید از آفتاب گرم زمستان گرم دوست داشتنی لذت ببرید.

موقعیت ملک و جزئیات پیچیده

این آپارتمان لوکس بسیار لوکس برای فروش در آلانیا تنها 400 متر از مرکز منطقه محبوب محموتلار و تنها 1 کیلومتر از ساحل شگفت انگیز شن و ماسه است، یک مکان زیبای و نسبتا صلح آمیز که توسط کوه های تورور خیره کننده با امکانات فراوان محلی در فاصله راه رفتن از جمله مغازه ها، سوپر مارکت ها، کافه ها، مدارس و خیلی بیشتر، مرکز آلانیا به راحتی از طریق یک دقیقه 15 دقیقه درایو، مراکز خرید در عرض 10 دقیقه و فرودگاه گازپیاسا به مدت نیم ساعت به راحتی می توانید دسترسی پیدا کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...