مقرون به صرفه Alanya Property Turkey - آپارتمان جدید برای فروش

Apartments Near The Beach - Alanya - Communal pool

تیم ترکیه خانه ها خوشحال هستند که این املاک مدرن آلانیا را برای فروش در منطقه نزدیک به محمودلار، فقط در امتداد خط ساحلی از مرکز آلانیا که شما برای فرودگاه جدید گازیپازا هدایت می کنید، ارائه می دهد.


متعلق به استان آنتالیا است، هر چند انتظار می رود که این شهر از انتاریا در آینده نزدیک تشکیل استان خود را به عنوان منطقه در سال های اخیر بسیار رشد کرده است، با تجدید ساختار خارج از مرزهای جدید و مناطق مسکونی مانند محمودلار، Kargicak و Kestel در میان دیگران که بخشی از استان جدید است.

اکثر املاک در منطقه آلانیا در نزدیکی سواحل خیره کننده واقع شده اند که در طول ساحل آن تقریبا 35 کیلومتر است، اما با این حال گفته می شود که قیمت این املاک در این زمان فعلی قابل ملاحظه ای پایین تر از سایر ساحل های ساحلی است، و چون قیمت ها به آرامی افزایش می یابند، سرمایه گذاران نه تنها سرمایه ای را دریافت می کنند، بلکه شروع به افزایش ارزش سرمایه می کنند، زمان خوبی برای خرید پیش از قیمت ها در دیگر مناطق ترکیه است.

توسعه در این منطقه برخی از مجموعه های جدید مدرن جدیدی را دیده است که توسط سرمایه گذاران برای هر دو اجاره تعطیلات و اجاره بلند مدت نیز مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که بسیاری از حومه های آلانیا برای زندگی سالم و همچنین مقصد های تعطیلات محبوب هستند.

محل سکونت و جزئیات

این ساخت و ساز جدید ساخته شده است در واقع در قلب محمودلار واقع شده است، مجموعه ای کاملا واقع شده است که تنها در 200 متر از ساحل شنی و فقط به عقب از جاده اصلی Barbaros که میزبان بسیاری از امکانات شهر، با مغازه ها از مغازه ها، سوپرمارکت ها، بانک ها، کافه ها و رستوران ها، و راه رفتن کوتاه به مدارس و امکانات پزشکی نیز وجود دارد.

این مجتمع شامل تنها یک بلوک 10 طبقه است که شامل 46 آپارتمان می باشد که شامل آپارتمان های یک و دو خوابه و آپارتمان 2 و 3 خوابه دوبلکس پنت هاوس می باشد.

یک مجموعه امن امن با واحدهای خرده فروشی / تجاری در طبقه همکف، و ورودی ویدئو اینترکام در درب ورودی اصلی به هر آپارتمان برای اطمینان مهمانان خوش آمدید مرتبط است.

آپارتمان ها از امکانات انتخابی در سایت استفاده می کنند از جمله:

استخر بزرگ باز
استخر های کودکان را دفع می کند
استخر پارک آبی با اسلاید آب
زمین بازی کودکان
سونا
مرکز تناسب اندام / تناسب اندام
پارکینگ مسکونی
صعود به تمام سطوح
پشتیبان گیری از ژنراتور
همه با ایمن از طریق دوربین 24 ساعته امنیت و دوربین مراقبت از تمام باغ های عمومی، امکانات و خانه خود را برای صلح در ذهن است.

در ورودی از طریق دروازه اصلی، یک مسیر منجر به ورودی امن شما می شود که در لابی اصلی با پله ها و آسانسور به تمام طبقه ها باز می شود و هر آپارتمان توسط یک درب امنیتی فولادی وارد می شود.

درها به راهرو پذیرش می رسد و درب آن به سمت راست منتهی می شود و مستقیما به یک اتاق بزرگ و مجلل و مجلل متصل می شود و دارای یک آشپزخانه مدرن خیره کننده است که دارای واحدهای تمیز سفید و سطوح کار گرانیت سیاه است. پنجره تصویر بیش از سینک را ارائه می دهد از نظر دریا در حالی که انجام کارهای روزانه.

منطقه زندگی می کند دو مجموعه از درب های پاسیو هر دو باز کردن بسته بندی عظیم در اطراف بالکن، برای هر شب از غذای خانواده آرامش بخش و یا alfresco در حالی که تماشای غروب آفتابی شگفت انگیز در آلانیا.

خاموش به طرف دیگر راهرو، شما اول از 2 اتاق خواب، یک اتاق خواب دو نفره با استفاده از حمام جداگانه خانواده و دسترسی به پوشش اصلی در اطراف بالکن برای دید بیشتر خیره کننده.

اتاق دوم اتاق خواب بزرگتر است و دارای یک حمام اختصاصی و یک بالکن بزرگ با منظره ای از آلانیا و کوه های توروس است.

به طور کلی این آپارتمان ها دارای مکان اصلی برای تعطیلات و یا خانه های دائمی و یا برای سرمایه گذاری در ترکیه، نزدیک به تمام امکانات محلی و ساحل ارائه یک شیوه زندگی لوکس و عملکرد اجاره عالی است.

امروز تماس با خانه های ترکیه برای جزئیات کامل و در دسترس بودن و تیم اختصاص داده شده ما به مشاوران به تمام سوالات شما ممکن است در مورد این سرمایه گذاری ایده آل در ترکیه پاسخ دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ملک در استانبول پروژه آوروپا چاملی وادی

  پروژه بینظیر چاملی وادی 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳 (Avrupa Konutları )شرکت  با بیش از 40 سال دانش و تجربه در صنعت ساختمان بزرگترین سازنده ترکی...